Thursday, January 14, 2010
11
???

mesti pelik baca tajuk aku kan...

harini aku adelah ngantok yang hamat...ngantok sampai penat dah menguap...lenguh mulot aku duk menguap aje...

semalam aku mimpi arwah wan senyum kat aku...pagi tadi masa reverse kete aku p langgar beskal adik aku...tahla...

secara logiknya sebab arini aku pakai kete orang laen..yang xde sensor..dan berbonet panjang..so xdapat nak estimate ngan jarak belakang..tp kalau ade maksud tersirat allahualam..

ofismet aku cakap aku nak mati dah...

so kalau betol...aku mintak maaf andai ade salah silap kepada semua yang mengenali aku...so maafkan aku ye..pastu mane-mane yang aku ade terhutang tu kire halal la ye=p

arggghhhhh nguap lagi

::mati sambil makan chicken wing::

muahahahaha

nota kaki:kalau aku ade tulis blog ni lagi pasni..maksudnya aku masih hidup ler..ehehe

11 bisikan:

  1. jgn ckp cam tu....x baik...
    tu ngantuk sebab mkn banyak tu...memanjang makan je...hehe :p

    ReplyDelete
  2. ish yani... napa ckp mcm tu...akak doakan moga panjang umur...

    ReplyDelete
  3. Yanie ngantuk jer ni... takde ape la tu... kawan² kita doakan dia sehat ae :)

    ReplyDelete
  4. nadia:arini yani pose la..ehehe

    dyla:sekadar beringat..kot2 dah ajal mane tao..ehehe

    along25:thanx dear..syg kamu mmmuah!

    areleez:haaah lg dasyat dr movie 2012 kan?huhuhu

    ReplyDelete
  5. hahaha..merepekss je k.yani ni...tu mknenyerr x cukup rest tu..ati x tenag..otak pk ke lain...jom g spa..

    ReplyDelete
  6. N;hoh teros ajak g spa tu!mane nak cekau duet dek non oooii ehehee

    ReplyDelete
  7. kl mati rugi ahh yani eh... dok dang nok nikoh!! hhuhuhuhu...

    ReplyDelete
  8. ok bro halalkan semuanya he...23x

    esok dah jumaat he..23x

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."