Saturday, May 08, 2010
4
disebabkan gambar..family aku jugak terpaksa makan bubur arini..ahaha

sebab ape??sebab entry ini..pasal parti bubur kat ofis aku tu la

semalam duk godek-godek gambar lame dengan mak..sekali mak aku ternampak gambar ni da...

ape lagi hari ni..pagi-pagi kami duk bersilat kat dapor siapkan sume ni
sory la keadaan sudu yang tunggang langgang...huhu

bezanya yang kat ofis goreng kangkung..omak den buat kailan ikan masin..itu sume tak kesah..yang penting family aku layan...

pukul 11 pagi baru dapat breakfast..sekali ngan lunch la tu..BRUNCH okay

seingat aku mase aku buat entry ni dulu..ade jugak yang masak bubur kat rumah..ade yang beli kat cafe pon ye jugok...betol dok??hoho

hanya disebabkan sekeping gambar..ahaha aku tapi kalau makanan laju je orang terpengaruh..cube kalau bab diet..senyap sunyi je korang kan..memang tao..=p

sekian saje entry lite-lite di hujung minggu ni..selamat bercuti=)

nota kaki:esok hari ibu..ape korang nak bagi pada omak masing-masing??buat adik beradik ku mie..ada..balong...nok tong-tong duet dok?aku ingat nok beli sauna la ke mok..bole kite menumpang syafaat sekali..muahahha

4 bisikan:

  1. N:besh la kalau makan sekali sekal..kalau asyik ngadap bubur je lame2 lemau gak =p

    bro:hujan??kat sini bukan maen panas..tempat bro bole hujan...syokk wooo

    ReplyDelete
  2. siot! smlm tgk blog mu laa nie... arini aku soh mak aku wak bubur nasi...letok bilis, air lada sket...sayur sket....

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."